Të nderur lexues, përmes këtij shkrimi paraqesim ofertën tonë për të gjithë dashamirët e fjalës së shkruar, qofshin persona fizik apo juridik që janë të interesuar ta ndihmojnë dhe sponzorizojnë pjesërisht apo tërësisht botimin dhe nxjerrjen në dritë të kësaj materie. Të interesuarit mund të paraqiten në këtë adresë: email: j.zimeri@hotmail.com ose: jusuf.zimeri@gmail.com. ose: t_bisilimi@hotmail.com
Në vazhdim ju paraqesim projektin dhe përmbajtjen e punimit.
Titulli i punimit | “ HYRJE NË TË DREJTËN PENALE ISLAME” |
Autor | Prof. Jusuf Zimeri |
Recensent | Mr. Taxhedin Bislimi |
Faqe | 380 faqe |
Parathëni | Krimet janë dukuri shoqërore që e përcjellin shoqërinë njerëzore që nga fillimi i tendencave dhe mosmarrëveshjeve mes veti. Rrethanat dhe interesat e jetës shpeshherë e nxjerrin njeriun nga kontrolli duke mos nderuar rregullat dhe kriteret të cilat janë në interes të përgjithshëm të shoqërisë njerëzore siç janë interesat individuale, komerciale, politike, shoqërore, epshore etj. |
Metodologjia | Metodologjia e juristëve islamë (fukahave) të mëhershëm, që në sqarimin e dispozitave penale islame, sqaruan veprën penale, mënyrën e argumentimit dhe menjëherë sanksionin që ka të bëjë me veprën penale konkrete. Metoda e juristëve bashkëkohorë dallon nga ajo e juristëve të mëhershëm në renditjen tematike të shtjellimit të dispozitave, ngase këta fillimisht ndanë veprat penale duke argumentuar ato mbi bazën juridike, pastaj kapitull në vete shpjeguan procedurat për vërtetimin e veprës penale,dhe në fund kapitull në vete përfshinë sanksionet e veprës penale, dhe procedurën e shqiptimit, respektivisht të sjelljes së aktvendimit për shqiptimin e sanksionit për kryerësin e veprës penale. Ajo që mund të them, se ky punim, qëllimisht është shtjelluar sipas metodologjisë së parë, pra sipas metodologjisë së juristëve të mëhershëm, sepse mendoj se literatura bazë për zbërthimin e dispozitave që kanë të bëjnë me kodin penal është sipas kësaj metodologjie. |
Qëllimi | Është interesant fakti, se në opinionin e shumë njerëzve është formuar bindja se kodi penal islam është i pa përshtatshëm për arsye se në kodin penal islam sanksionet janë shumë kapitale dhe nuk përputhen me zhvillimin dhe civilizimin e shoqërisë njerëzore. Kjo bindje edhe pse në shikim të parë duket se është formuar spontanisht, në realitet është si rezultat i një koordinimi mirë i përgatitur nga struktura të veçanta antiislame, që për barrë mbi supe kanë marrë menaxhimin e luftës psikologjike që e zhvillojnë kundër sistemit islam. Një bindje e tillë nuk ka logjikë as mbështetje shkencore, e aq më pakë logjike e juridike. |
Kapitulli i parë | Veçoritë e legjislacionit islam
Zhvillimi historik i penologjisë
|
Kapitulli i dytë | VEPRA PENALE (El Xherimetu)Metodologjia islame në përkufizimin e veprës penale dhe të sanksioneveNdikimi i ndjenjës fetare në pengimin e subjektit nga vepra penalePërgjegjësia për veprim penalKlasifikimi i veprave penale
EKSTRADIMI I KRIMINELIT
|
Kapitulli i tretë | MBYTJA, VEPRIM PENAL (El Katlu)I-MBYTJA ME QËLLIM
SANKSIONET E VEPRËS PENALE VRASJE ME QËLLIM
|
Kapitulli i katërt | SANKSIONI I FIKSUAR (El- Had-du)I-PROSTITUCIONI, VEPËR PENALE
II-SHPIFJA PËR PROSTITUCION,VEPËR PENALE
III-ALKOOLI VEPËR PENALE
IV- VJEDHJA VEPËR PENALE
V-PLAÇKITJA VEPËR PENALE
VI- REBELIMI VEPËR PENALE
Ø Mënyra e zgjedhjes së udhëheqësit islamVII-SANKSIONI I RENEGATIT (Murtedit) SANKSIONI I PAPËRCAKTUAR (diskrecional (Et-ta’zir
LIRIMI NGA PËRGJEGJËSIA PENALE
|
Kapitulli i pestë | PROCEDURA E VËRTETIMIT TË VEPRËS PENALEPADIA – ANKESA NË GJYKATË (Ed-da’va) Kushtet e padisëVETËPRANIMI (El Ikraru)-II- DËSHMIA الشهادة Argumenti i ligjësimit të dëshmis Shtylla – Rukni i dëshmisë Dispozitat e dëshmisë Kushtet e bartjes së dëshmisë b. Kushtet e veçanta të dëshmitarit Tërheqja e dëshmisë dhe pasojat e saj Dëshmia e rrejshme-III- BETIMI (El jeminu) Llojet e betimit Kefareti i betimit BETIMI NË GJYKATË-V- PREZUMIMI (El Karainu)-VI- BETIMET E VAZHDUESHME (El Kasametu) GJYKATA NË SISTEMIN ISLAM El Kadau Dispozitat e gjykatës Pavarësia e gjykatësit. Kushtet e gjykatësit TË DREJTAT DHE OBLIGIMET E GJYKATËSIT PRINCIPET E FUNKSIONIMIT TË GJYKATËSIT ISLAM SHKARKIMI I GJYKATËSIT NGA POSTI PROCEDURA NË SEANCËN GJYQËSORE GHYKATA E LARTË (El Medhalim) GJYKATA E PLEQËSISË |
Kapitulli i gjashtë | PREMTIMI (En-Nedhru)GJUETIA الصيد PRERJA – THERJA ISLAME الذبح الإسلامي USHQIMET الأطعمة TË REGHURIT E LËKURËS (Pastrimi i lëkurave) VESHJA اللباس, |
[rps-paypal]